ASYRAFASNAWI.COM. Powered by Blogger.
RSS

Bermulanya Cuti Sekolah



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Yeahhh, bermulalahh cuti akhir tahun untuk pelajar sekolah macam gua ni.. Setelah sekian lama menunggu cuti akhir tahun ni, akhirrrnyaa dah tercapai penungguan gua. hehehe.

Hmm, gua tengah berfikir apa nak buat cuti kali ni, adakah hanya online fb 24 jam? atau buat bodo jee? Ahhakzz. Malas nak fikirr, dah nama pun cuti, mestilah berehat ja kan? kehkeh.

Nampak gayanya, cuti kali ni duduk rumah 24 jam jee lahh yerr.. Makan, online, tidur. Rutin harian gua untuk cuti sekolah yg panjang ni. Hehehe..

Korang ada cadangan apa gua patut buat untuk cuti kalini? hihihi.. Bagilah cadangan sikitt.. Kalau 24jam duduk rumah mesti boring pulak kan. huhu..

Ok sekian entri ringkas kali ni.. Assalamualaikum..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Pages